loading...
جنبش متحد اسلامي«MIN»
معاون دوم و امور سايبري بازدید : 213 پنجشنبه 23 مرداد 1393 نظرات (0)

بسم الله الرحمن الرحيم

اي آزاده ترين مردمان سلام مرا بپذيريد

در جهانيكه ظلم و بي عدالتي همراه با دين ستيزي و تفرقه افكني  ،قانوني و حق شمرده ميشود،نميتوان  از اتحاد  الهي و ميهني سخن گفت.

ميتوان گفت اي اعراب واي بر شما

برادران و خواهران ديني و مذهبي و خوني شما در خون خود غسل  داده ميشوند و شما به دنياي پوچ و بي ارزش ،چشم دوخته ايد.

اما ميتوان گفت اي آذريها، اي كردها،اي لزگي ها،اي گيلكي ها و اي تاتي ها،

ايراني جماعت هم خون و هم زبان خود را در هيچ شرايطي فراموش و از ياد نخواهد برد.

اين شرايط – « جدايي ميهني»-نتوانسته است بعد از ده ها سال دوري، از روح و پوست و گوشت و استخوان ما، رنگ هم رنگي را ببازاند.

شيعيان آذري و گيلكي همراه با شافعيان كرد ،همديگر را كامل خواهند كرد، وقتي مرزي بين ايران شمالي و ايران نباشد.وقتي شروان ما ،گنجه ي ما،قره باغ ما،نخجوان ما  و ديگر شهرها با صدايي رسا بگويند نظام استعماري –استبدادي باكو ،ولايتي  بر آنها ندارد.بگويند ما سرزمين مادري خودمان را ميخواهيم.ما دين و مذهب خود را ميخواهيم

ما شناسنامه ي ايراني ميخواهيم.

جنبش متحد اسلامي از اين حركتي كه جوانان جنبش شيعيان ايران شمالي انجام داده است حمايت ميكند و تمام امكانات خود را براي هم مسير شدن با اين حركت الهي،بسيج ميكند.

اميدوارم همكاري هاي جنبش متحد و جنبش شيعيان ايران شمالي روز به روز گسترده تر و هم فكري لازم براي فعاليت هاي اجرايي اصلي فراهم بشود.

{ و من الله التوفيق}

رييس كل جنبش متحد اسلامي

تابستان 1393 شمسي 

«امور اطلاع و تبليغ اسلامي»

معاون دوم و امور سايبري بازدید : 266 دوشنبه 09 اردیبهشت 1392 نظرات (1)

بسم الله الرحمن الرحيم

با سلام وعرض تبريك به مناسبت ولادت با سعادت سيدة النساء العالمين حضرت فاطمةالزهرا{ سلام الله عليها }سخنان خود را شروع ميكنم...

مسئله ي امروز كشور انتخابات رياست جمهوري و شوراي اسلامي شهرها و برخي حوزه هاي خبرگان رهبري است.همان طور كه شما عزيزان ميدانيد بيش از 20 شخصيت براي انتخابات رياست جمهوري اعلام كانديداتوري كرده اند كه كار را براي انتخابات دچار مشكل ميكند،زيرا بعضي از اين اشخاص در يك رتبه قرار دارند

و خوشنام هستند.از اين ميان ميتوان به دكتر باقري لنكراني از جبهه ي پايداري،ائتلاف 1+2 با مشاركت دكتر ولايتي،ائتلاف 5نفره با فردي همچون منوچهر متكي كه از جناح اصولگرا هستند، ميتوان اشاره كرد.

در اين ميان اصلاح طلب ها هم اعلام وجود كرده و افرادي را معرفي كرده اند.البته اين افراد گفته اند از جناح خاصي حمايت نميكنند اما با تحقيقات گسترده  امور سايبري جنبش متحد اسلامي از منابع و رسانه ي گروهيشان،نميتوان گفت از اصلاح طلبان نيستند زيرا  از يك فرد همواره حمايت ميكنند و آن يكي از سران فتنه است!!!!!

اين حمايت چه معنايي ميتواند داشته باشد در حالي كه شعار قانون سر داده ميشود؟!؟!چرا به توصيه ي رهبر معظم انقلاب كه فرمودند از كلمه ي انتخابات آزاد استفاده نكنيد  ،توجه نميكنند.اگر اين انتخابات آزاد نباشد چگونه اين آقايان بيش از 25 سال به وسيله ي همين انتخابات به قدرت رسيدند؟!اين آقايان شعار انتخاب آزاد سر ميدهند تا اگر در انتخابات شكست خوردند بگويند تقلب شده و فتنه سازي كنند و اگر پيروز شدند بگويد ما با انتخابات آزاد به قدرت رسيديم!!!

آيا ميتوان كشور را با اين تفكر كه نوعي عقب ماندگي  است،اداره كرد؟

برادران و خواهران

نظر بنده اين است كه با مشاركت يكديگر در سطح حقيقي و مجازي ، از كانديدهايي حمايت كنيم كه به معني كلمه  به{ قانون اساسي} اعتقاد و ايمان داشته باشد.

اين شخص ميتواند كشور را آباد كند و با همت و توصيه هاي رهبر معظم انقلاب ،ايران را براي 1404 آماده كند.

دليل حساسيت  اين انتخابات هم به اين جهت است زيرا ميتواند رفراندومي باشد براي  اعتماد مردم به حكومت-طبق فرمايشات  امام خامنه اي مدظله العالي-.

{ و من الله التوفيق}

 

رئيس كل جنبش متحد اسلامي

9/2/92-مشهد مقدس

معاون دوم و امور سايبري بازدید : 233 دوشنبه 11 اردیبهشت 1391 نظرات (1)

*بسم الله الرحمن الرحيم*
جامعه ي اسلامي با هم متحد شويد،با هم متحد شويد.
در دنياي امروز نميتوان بي تفاوت بود.
در دنياي امروز نميتوان با هم متحد نبود،زيرا سران سلطه در پي نفاق و تفرقه ي اساسي و نابود كننده بين مسلك هاي واقعي هستند.
متحد شويد،هماهنگ شويد،يكپارچه شويد،اختلافات را رها كنيد.
اختلافات ايجاد شده در جامعه ي اسلامي به دليل اين بود كه سران كشور ها به ويژه اعراب همواره خود را به پيشرفت آينده ي جامعه ترجيح ميدادند.
اين مطلب نهايت نفوذ تفكرات شيطاني در سران اكثر كشور هاي اسلامي را به ملت هاي مسلمان متذكر ميشود.
متحد شويد،اين بتان ساخته شده را بشكنيد ، بشكنيد اگر دين خدا و محمد امين .:(ص):. و صاحبان امر ايشان،ائمه ي اطهار.:(ع):.، را قبول داريد.
بزرگان اگر واقعا داراي عقل و بينش بزرگانه هستيد ( اعراب منطقه ) ، از دوستي با شيطان پشيمان شويد،پشيمان شويد قبل از اينكه پرونده ي اين دنياي شما بسته شود.
متحد شويد،برادر يكديگر باشيد تا از اين جاهليت عظمي اي حاصل فعاليت صد ها سال خودتان است خارج شويد.
زماني نيست ، راه طولاني است ، دشمن در حال پياده كردن افكار منشعبانه در جوامع اسلامي است.
برادران اهل سنت عزيز ؛ تحقيق كنيد،زيرا هر كس مسئول اعمال خويش است و هر كس را در قبر خويش ميگذارند.
تحقيق كنيد.
اولين منبع تحقيق مسلما قرآن كريم است.
در صورتي كه با تحقيق شما مخالفت ميشود به ياد اين سخن گوهر بار رسول الله بيافتيد كه فرمودند:تحقيق كنيد ، قرآن را به درستي بخوانيد،اگر بخوانيد خداوند شما را به راست هدايت ميكند.
پس تحقيق كنيد و آدرس راه راست را پيدا كنيد.
زمانيكه اين راه را پيدا كرديد،براي هم كيشان خود دعا كنيد
سپس
به ريسمان امن الهي چنگ بزنيد تا از درگاه ايمن او خارج نشويد.
*التماس دعا*


رئيس كل جنبش متحد اسلامي

معاون دوم و امور سايبري بازدید : 203 سه شنبه 09 دی 1393 نظرات (2)

در درس های گذشته با مصدر آشنا شدیم و دیدیم که در زبان ترکی آذربایجانی مصدر چگونه از دو جزء( ریشه ی فعل و پسوند مصدرساز ( مک و ماق)) ساخته می شود. از طرفی با هماهنگی کوچک و هماهنگی بزرگ آشنا شدیم و به اهمیت آنها اشاره ی خاصی کردیم. در زبان ترکی آذربایجانی، فعل، ترکیبی از ریشه ی فعل، قانون هماهنگی بزرگ و قانون هماهنگی کوچک است.

در زبان ترکی آذربایجانی فعل مضارع اینگونه ساخته می شود:

ریشه ی فعل + پسوند مضارع ساز ( بر طبق قانون هماهنگی بزرگ) + ضمیر شخصی (طبق قانون هماهنگی کوچک)

ریشه ی فعل: مصدر بدون مک یا ماق. ( دقیقا مشابه فارسی که ریشه ی فعل، مصدر بدون حرف ن است، مثل رفتن که ریشه ی آن رفت است)

مصدر: گئتمک getmək : رفتن….. ریشه ی فعل : گئت get

مصدر: آتماق atmaq : انداختن …… ریشه ی فعل : آت at

پسوند مضارع ساز: در زبان ترکی آذربایجانی، برای ساخت فعل مضارع، پسوند مضارع ساز را به ریشه ی فعل اضافه می کنیم. یر ir ، یر ır ، ور ur، ور ür چهار پسوند مضارع ساز هستند که یکی از آنها دقیقا مطابق قانون هماهنگی بزرگ به ریشه ی فعل اضافه می شوند.

·         الف- اگر آخرین حرف ِ صدادار ِریشه ی فعل به : “فتحه Ə ” ، “کسره e ” و ” ای کشیده i ” ختم شود، باید از پسوند مضارع ساز » یر ir » استفاده کرد ( به نقطه دارد بودن i در الفبای لاتین ترکی آذربایجانی توجه کنید).

مثال: گلمک gəlmək : آمدن.

ابتدا قانون شماره یک را روی ان اجرا می کنیم و پسوند مصدرساز آن را حذف می کنیم تا به ریشه ی فعل برسیم: گل مک gəlmək=> گـَــل gəl ریشه فعل است

حال قانون شماره ی دو را روی آن اجرا می کنیم. آخرین حرف صدادار ریشه ی فعل، «فتحه Ə » است؛ از این رو مصدر مضارع ساز «یر ir «خواهد بود:

گل + یر gəl+ ir : گلیر gəlir

·         ب-اگر آخرین حرف صدادار ریشه ی فعلی به ” آ a ” و ” ای کوتاه ı ” ختم شود، پسوند مضارع ساز » یر ır » خواهد بود ( دقت کنید که در خط لاتین، بر خلاف ِ ای کشیده، نقطه ندارد).

مثال: آتماق atmaq : انداختن

ابتدا قانون شماره یک را روی ان اجرا می کنیم و پسوند مصدرساز آن را حذف می کنیم تا به ریشه ی فعل برسیم: آت ماق atmaq=> آت at ریشه فعل است

حال قانون شماره ی دو را روی آن اجرا می کنیم. آخرین حرف صدادار ریشه ی فعل، » آ a » است؛ از این رو مصدر مضارع ساز «یر ır «خواهد بود:

آت + یر at + ır : آتیر atır

·         ج- اگر آخرین حرف صدادار ریشه فعل به ” اُ o ” و ” او u ” ختم شود، پسوند مضارع ساز ” ور ur ” خواهد بود:

مثال: اُولماق olmaq : شدن

ابتدا قانون شماره یک را روی ان اجرا می کنیم و پسوند مصدرساز آن را حذف می کنیم تا به ریشه ی فعل برسیم: اُل ماق olmaq=> اُول ol ریشه فعل است

حال قانون شماره ی دو را روی آن اجرا می کنیم. آخرین حرف صدادار ریشه ی فعل، » اُ o » است؛ از این رو مصدر مضارع ساز » ور ur «خواهد بود:

اُول + ور ol +ur : اُولور olur

·         د-اگر آخرین حرف صدادار ریشه ی فعل به “اؤ ö ” و “او ü ” ختم شود، پسوند مضارع ساز ” ور ür ” خواهد بود:

مثال: گولمک gülmək : خندیدن

ابتدا قانون شماره یک را روی ان اجرا می کنیم و پسوند مصدرساز آن را حذف می کنیم تا به ریشه ی فعل برسیم: گول مک gülmək=> گول gül ریشه فعل است

حال قانون شماره ی دو را روی آن اجرا می کنیم. آخرین حرف صدادار ریشه ی فعل، » او ü » است؛ از این رو مصدر مضارع ساز » ور ür «خواهد بود:

گول + ور gül +ür : گولور gülür

ضمیر شخصی : اضافه کردن ضمیر شخصی به انتهای فعل، آخرین مرحله از پروسه ی فعل سازی است که نشان می دهد انجام دهنده ی فعل چه کسی است. اگر بخواهیم این قسمت را با فارسی مقایسه کنیم باید بگوییم تا اینجا » می رو » را ساخته ایم. حالا با اضافه کردن ضمیر شخصی به آخر فعل است که مشخص می کنیم چه کسی در حال رفتن است: می روم، می روی یا می رود؟

ضمایر شخصی طبق قانون زیر به انتهای فعل اضافه می شوند:

·         الف:اگر آخرین حرف صدادار ریشه ی فعل به حروف آهنگ بالا ختم شود، یعنی به ” اَ (فتحه) ə ” ، ” ائـ (کسره) e ” ، ” اؤ ö ” ، ” او ü ” و ” ای (ای کشیده) i ” ختم شود،، ضمایر شخصی مطابق قانون هماهنگی کوچک و به به صورت زیر خواهند بود:

اول شخص مفرد: َم əm مثال : گــَــل + یر + َم gəl + ir + əm : گلیرم gəlirəm : می‌آیم

دوم شخص مفرد : سَن sən مثال : گــَــل + یر + سن gəl + ir +sən : گلیرسن gəlirsən : می‌آیی

سوم شخص مفرد : – – مثال : گــَــل + یر gəl + ir : گلیر gəlir: می‌آید

اول شخص جمع: یک ik مثال : گــَــل + یر + یک gəl + ir + ik : گلیریک gəlirik : می‌آییم

دوم شخص جمع : سینیز siniz مثال: گــَــل + یر + سینیز gəl + ir + siniz : گلیرسینیز gəlirsiniz : می‌آیید

سوم شخص جمع: لَر lər مثال: گــَــل + یر + لر gəl + ir + lər : گلیرلر gəlirlər : می‌آیند

مثال: گئتمک getmək : رفتن

گئتیرم getirəm : می‌روم / گئتیرسن getirsən : می‌روی / گئتیر getir : می‌رود / گئتیریک getirik : می‌رویم / گئتیرسینیز getirsiniz : می‌روید / گئتیرلر getirlər : می‌روند

مثال: گولمک gülmək : خندیدن

گولورم gülürəm : می‌خندم / گولورسن gülürsən : می‌خندی / گولور gülür : می‌خندد / گولوریک gülürik : می‌خندیم / گولورسینیز gülürsiniz : می‌خندید / گولورلر gülürlər : می‌خندند

مثال: اؤپمک öpmək : بوسیدن

اؤپورم öpürəm : می‌بوسم / اؤپورسنöpürsən : می‌بوسی / اؤپور öpür : می‌بوسد / اؤپوریک öpürik : می‌بوسیم / اؤپورسینیز öpürsiniz : می‌بوسید / اؤپورلر öpürlər: می‌بوسند

مثال: بیلمک bilmək : دانستن

بیلیرم bilirəm : می‌دانم / بیلیرسن bilirsən : می‌دانی / بیلیر bilir : می‌داند / بیلیریک bilirik : می‌دانیم / بیلیرسینیز bilirsiniz : می‌دانید / بیلیرلر bilirlər : می‌دانند

·         ب:اگر آخرین حرف صدادار ریشه ی فعل به حروف آهنگ پایین ختم شود، یعنی به ” آ a ” ، ” اُو o ” ، ” او u ” ، ” ای کوتاه ı ” ختم شود،، ضمایر شخصی مطابق قانون هماهنگی کوچک و به به صورت زیر خواهند بود:

اول شخص مفرد: ام am مثال : آت+ یر + ام at + ır + am : آتیرام atıram : می‌اندازم

دوم شخص مفرد : سان san مثال : آت + یر + سان at + ır +san : آتیرسان atırsan : می‌اندازی

سوم شخص مفرد : – - مثال : آت + یر at + ır : آتیر atır: می‌اندازد

اول شخص جمع: یق ıq مثال : آت + یر + یق at+ ır + ıq : آتیریق atırıq : می‌اندازیم

دوم شخص جمع : سینیز sınız مثال: آت+ یر + سینیز at + ır + sınız : آتیرسینیز atırsınız : می‌اندازید

سوم شخص جمع: لار lar مثال: آت+ یر + لار at + ır + lar : آتیرلار atırlar : می‌اندازند

مثال: دورماق durmaq : ایستادن

دورورام dururam : می‌ایستم / دورورسان durursan : می‌ایستی / دورور durur : می‌ایستد / دوروریق dururıq : می‌ایستیم / دورورسینیز durursınız : می‌ایستید / دورورلار dururlar : می‌ایستند

مثال: اُولماق olmaq : شدن

اُولورام oluram : می‌شوم / اُولورسان olursan : می‌شوی / اُولور olur : می‌شود / اُولوریق olurıq : می‌شویم / اُلورسینیز olursınız : می‌شوید / اُلورلار olurlar : می‌شوند

جدول فعل مضارع ساده در زبان ترکی آذربایجانی :

 

در درس های قبل با هماهنگی کوچک آشنا شدیم و تا حدی کاربردهای آن را فرا گرفتیم. آموختیم که اگر آخرین حرف صدادار کلمه ای به حروف صدادار آهنگ بالا ( واکه های آهنگ بالا) ختم شود، حروف ِ صدادار ِ پسوند ِ آن اسم هم باید از واکه های آهنگ بالا باشند. و همین طور اگر حرف آخر کلمه ای به حروف صدادار آهنگ پایین ( واکه های آهنگ پایین) ختم شود، حروف ِ صدادار ِ پسوند ِ آن اسم هم باید از واکه های آهنگ پایین باشند.

در این درس می خواهیم با هماهنگی بزرگ آشنا شویم که به جرأت می توان گفت هم ترین درس قواعد زبان ترکی آذربایجانی است، که در ابتدا ممکن است اندکی سخت و دشوار به نظر آید، اما پس از مدتی که به آن عادت کنید، زبان را بسیار شیوا، راحت و روان خواهد کرد.

فعل سازی در زبان ترکی آذربایجانی، با استفاده از قانون هماهنگی بزرگ صورت می گیرد.

1- اگر آخرین حرف ِ صدادار ِ کلمه‌ای به : «فتحه Ə » ، «کسره e » و » ای کشیده i » ختم شود، حرف ِ صدادار ِ پسوند ِ کلمه «ای کشیده i » است:

Əə Ee İi=>İi

مثال:

گــَـلیر gəlir : می آید

آخرین حرف صدادار کلمه ی » گــَـل gəl » فتحه است ( «گــَــل gəl » ریشه ی فعل ِ مصدر «گلمک gəlmək» به معنای آمدن است). طبق قانونی که در بالا گفته شد، حرف صدادار پسوند «ای کشیده i » است: «یر ir»

مثال:

گئدیر gedir : می رود

آخرین حرف صدادار کلمه ی «گئد (گئت) ged » کسره است(» گئت get » ریشه ی فعل ِ مصدر » گئتمک getmək » به معنای رفتن می باشد). طبق قانونی که در بالا گفته شد، حرف صدادار پسوند » ای کشیده i » است: «یر ir «

مثال:

ایچیر içir : می نوشد

آخرین حرف صدادار کلمه ی «ایچ » ای کشیده است ( «ایچ » ریشه ی فعل ِ مصدر » ایچمک içmək » به معنای نوشیدن می باشد). طبق قانونی که در بالا گفته شد، حرف صدادار پسوند » ای کشیده i » است: » یر ir»

2- اگر آخرین حرف صدادار کلمه‌ای به » آ a » و » ای کوتاه ı » ختم شود، حرف ِ صدادار ِ پسوند » ای کوتاه خواهد بود ( که در خط لاتین، بر خلاف ِ ای کشیده، نقطه ندارد)

Aa=>

مثال:

آلیر alır : می گیرد

آخرین حرف صدادار کلمه ی «آل al » آ است ( «آل al » ریشه ی فعل ِ مصدر «آلماق almaq » به معنای گرفتن می باشد) . طبق قانونی که در بالا گفته شد، حرف ِ صدادار ِ پسوند، «ای کوتاه ı » است: «یر ır «

مثال:

قیلیر qılır : انجام می دهد

آخرین حرف صدادار کلمه ی » قیل qıl » ای کوتاه است. طبق قانونی که در بالا گفته شد، حرف ِ صدادار ِ پسوند، «ای کوتاه ı » است : «یر ır «

3- اگر آخرین حرف صدادار ریشه فعل به » اُ o » و » او u » ختم شود، حرف صدادار پسوند » او u » خواهد بود:

OoUu=>Uu

مثال :

اُلور olur : می‌شود

آخرین حرف صدادار کلمه ی «اُل ol «، اُ است ( «اُل al » ریشه ی فعل ِ مصدر «اُلماق olmaq » به معنای شدن می باشد) . طبق قانونی که در بالا گفته شد، حرف ِ صدادار ِ پسوند، «او u » است: «اور ur «

مثال:

قورور qurur : می‌گذارد

آخرین حرف صدادار کلمه ی «قور qur «، او است ( «قور qur » ریشه ی فعل ِ مصدر «قورماق qurmaq» به معنای گذاردن است). طبق قانونی که در بالا گفته شد، حرف صدادار پسوند » او u » است : «اور ur«

4- اگر آخرین حرف صدادار کلمه ای به «اؤ ö » و «او ü » ختم شود، حرف صدادار پسوند » او ü » خواهد بود.

Öö Üü =>Üü

مثال:

اؤپور öpürəm : می بوسد

آخرین حرف صدادار کلمه ی «اؤپ öp «، اؤ است ( «اؤپ öp » ریشه ی فعل ِ مصدر «اؤپمک öpmək» به معنای بوسیدن است). طبق قانونی که در بالا گفته شد، حرف صدادار پسوند » او ü » است : «اور ür»

مثال:

گولور gülür : می خندد

آخرین حرف صدادار کلمه ی «گول gül «، او است ( «گول gül » ریشه ی فعل ِ مصدر «گولمک gülmək» به معنای خندیدن است). طبق قانونی که در بالا گفته شد، حرف صدادار پسوند » او ü » است : «اور

ür»

چهار قانون بالا به صورت مختصر:

Əə Ee İi=>İi

Aa=>

Oo Uu=>Uu

Öö Üü=>Üü

 

در درس های بعد با کاربرد هماهنگی بزرگ آشنا خواهیم شد.

معاون دوم و امور سايبري بازدید : 189 پنجشنبه 23 مرداد 1393 نظرات (0)

به دنبال انجام مصاحبه های دنباله دار و هفتگی توسط برخی کارمندان ریاست جمهوری باکو علیه ایران ، دکتر عاکف حمیداف کارشناس مستقل سیاسی در باکو ، با مضحکه دانستن مصاحبه های اداری و سفارشی کارکنان نهاد ریاست جمهوری از جمله مصاحبه های هفتگی فردی به نام " مبارز احمد یوغلی " گفت : نامیرده  کارمند کاخ ریاست جمهوری  باکو است که با دستگاه امنیتی الهام علی اف موسوم به ام – تی – ان نیز روابط نزدیکی دارد و تردیدی نیست که مصاحبه های وی به سفارش مسولان امنیتی انجام میشود.

 

به گزارش واحد خبر حرکت آزادیبخش ایران شمالی به نقل از " اسلام سسی " ( صدای اسلام ) دکتر حمیداف  گفت : به دنبال تشنجهای اخیر در روابط باکو با ایران که به علت سفرهای پی در پی مقامات صهیونیستی به باکو ، خرید چندین میلیارد دلار سلاح توسط دولت باکو از اسراییل ، تامین نفت رژیم صهیونیستی توسط دولت باکو و همکاری دولت باکو در ترور دانشمندان هسته ای ایران  به وقوع پیوست ، تبلیغات رژِم باکو علیه ایران تشدید شد . اگر چه این تبلیغات همواره وجود داشته است اما اخیرا تشدید شده و کار به جایی رسیده که به سفارش مسولان امنیتی  برخی کارمندان دولتی از جمله مبارز احمد یوغلی موظف شده اند به صورت مستمر مصاحبه های مطبوعاتی علیه جمهوری اسلامی انجام دهند.

معاون دوم و امور سايبري بازدید : 195 پنجشنبه 23 مرداد 1393 نظرات (0)

نامه ای با امضای گروهی از جوانان جمهوری آذربایجان ( ایران شمالی ) به دفتر رزونامه های باکو ارسال شده است. نویسندگان آن ضمن ابراز نگرانی شدید در رابطه با تبلیغات مشترک رژیم صهیونیستی و دولت الهام علی اف علیه شیعیان و مرجعیت شیعه ، جوانان ایران شمالی را به سازماندهی و مقاومت علیه بیگانه گرایان و دشمنان اسلام و وابستگان صهیونیسم که همواره موضع خصمانه علیه اسلام و ایران داشته اند و نیز مجازات توهین کنندگان به دین اسلام و مقدسات فرا خوانده اند.

در این نامه همچنین گفته می شود: «رژیم صهیونیستی  همواره موضع خصمانه علیه مسلمانان و بخصوص ایران داشته و استعمارگران همیشه از دولتهایی مانند دولت الهام علی اف  در راستای تامین منافع صهیونیسم بین الملل استفاده کرده اند. اقوام ساکن در ایران شمالی ( جمهوری آذربایجان ) مانند آذری ها ، لزگ ها ، تالشها ، کردها ، آوارها ، ، تاتها و ... بایستی درس اتحاد را از ملت ایران  بگیرند و همانگونه که ملت ایران با سرنگونی حکومت دیکتاتوری شاهنشاهی ، حکومت مستقل ایجاد کرده و در مقابل صهیوینسم بین الملل و امریکا ایستاده اند  ، ما نیز بایستی حکومت وابسته الهام علی اف را به سقوط بکشانیم و حکومتی مستقل و مردمی ایجاد کنیم."

نویسندگان این نامه با تاسف از شکل گیری عهدنامه های سیاه گلستان و ترکمانچای و جدا شدن جمهوری آذربایجان ( ایران شمالی ) از ایران ، آورده اند که  : " همانگونه که رهبر بزرگ انقلاب اسلامی در بیانات بلندشان در سالروز رحلت امام خمینی اشاره کردند ، 17 ولایت قفقاز ( از جمله باکو ، گنجه ، شروان ، نخجوان و...) از خاک ایران جدا شده اند.

مسلمانان قفقاز از لحظه جدایی از ایران تاکنون دچار مصیبتها و رنجهای طاقت فرشا شده اند . در در جریان جنگ دوم جهانی صد ها هزار تن از مسلمانان ایرانی قفقاز ، توسط دولت روسیه به جبهه های جنگ با آلمان اعزام و کشته شدند  ، که متاسفانه هنوز هم دولت وابسته الهام علی اف از جنگ روسیه با آلمان به عنوان " جنگ کبیر میهنی " یاد می کند ، گویا که روسیه وطن مسلمان ایرانی قفقاز و آذربایجانی ها بوده است ! طی سالهای معروف به سالهای خونین 1937 هزاران تن از روشنفکران و علمای دینی و شاعران و نویسندگان به دلیل اعتقادات دینی و ایران گرایی توسط کمونیستها و جلادانی مانند میر جعفر باقر اف و حید رعلی اف که از دستیاران نزدیک استالین بودند قتل عام شدند ...بعد از فروپاشی شوروی هم دچار مصیبتها و رنجهای بزرگی شده ایم که حکومت دیکتاتوری علی اف ها ، تخریب مساجد و ممنوعیت فعالیتهای دینی ، تامین نفت اسراییل و همکاری با صهیونیسم و امریکا در اشغال عراق و افغانستان  و کشته شدن دهها سرباز آذری در عراق و افغانستان از جمله این مصیبتهاست. "

در ادامه این نامه آمده است : " اشاره رهبر بزرگ انقلاب اسلامی در بیاناتشان در سالگرد رحلت امام خمینی به جدایی قفقاز از ایران ، این شعله امید را که روز الحاق ایران شمالی ( جمهوری آذربایجان ) به میهن اصلی مان ایران نزدیکتر شده ، فروزانتر کرده است و امیدواریم با همت ملت ایران  بخصوص آذربایجانی  های غیور هر چه زودتر ، شیعیان قفقاز به ایران خود بپیوندند."

 

{امور پژوهش هاي استراتژيك}

معاون دوم و امور سايبري بازدید : 184 پنجشنبه 23 مرداد 1393 نظرات (0)

حزب اسلامی ایران شمالی  با صدور بیانیه جنایات رژیم صهیونیستی در کشتار مردم مظلوم و بی دفاع نوار غزه در فلسطین را محکوم کرد.

در این بیانیه با ابراز نگرانی عمیق از ادامه خونریزی ها توسط رژیم غاصب صهیونیستی، ارتکاب جنایات این رژیم در نوار غزه در ردیف سیاست قتل عام مسلمانان در جهان ارزیابی شده است .

حزب اسلامی ایران شمالی در بیانیه خود افزود : ‌کشتار نزدیک به یک میلیون نفر از مردم مسلمان عراق، صدها هزار نفر در افغانستان و قتل عام بیش از 300 نفر و مجروح کردن 900 نفر از افراد بی گناه در غزه در مدت دو روز نشانه سیاست قتل عام مسلمانان است .

در این بیانیه آمده است : اکثریت کشته شدگان در نوار غزه کودکان ، بانوان و افراد مسن هستند و در چنین شرایطی ، محاصره این منطقه از سوی نیروهای غاصب و متجاوز صهیونیستی و جلوگیری از انتقال هر گونه کمک های انسان دوستانه غیر قابل توجیه است .

در بیانیه حزب اسلامی ایران شمالی خاطر نشان شده است : هدف رژیم صهیونیستی از این اقدام ضد بشری شکستن اراده ملت فلسطین و مطیع کردن گروه حماس و ایجاد خوف و وحشت از این رژیم در سطح جهانی است تا بدین ترتیب مانع از ادامه هرگونه مبارزه و مقاومت در منطقه شود.

حزب اسلامی  با اشاره به این که جنایات رژیم صهیونیستی در نوار غزه موجب تنفر جامعه مترقی جهان شده، سکوت و عدم واکنش لازم توسط مجامع بین المللی و بخصوص سازمان ملل متحد را غیر قابل قبول خواند.

این حزب همچنین از رسانه های باکو خواست تا جنایات این رژیم غاصب را به طور گسترده منعکس کنند تا مردم این کشور با واقعیت های موجود درفلسطین و منطقه خاورمیانه آشنا شوند

معاون دوم و امور سايبري بازدید : 162 جمعه 02 خرداد 1393 نظرات (0)

 روز شنبه به حمایت دولت حاکم در شهر باکو، کنفرانسی ضد ایرانی در این شهر تشکیل شد و تعدادی  در این کنفرانس در مورد تجزیه ایران بزرگ سخنرانی کردند.

به گزارش «تابناک»، در این جلسه که در هتلی در شهر باکو، تشکیل شد، تعدادی از چهره های سیاسی و نمایندگان پارلمان باکو نیز حضور داشتند و علیرغم اظهار دوستی در دیداربا مقامات ایرانی، به حمایت از تجزیه طلبان خود ساخته پرداختند.

در این نشست قدرت حسنقلی اف نماینده مجلس باکو، تعدادی از صاحبنظران باکو، از جمله وفا قلیزاده مشاور سیاسی رئیس جمهوری سابق دولت باکو و نصیب نصیب لی سفیر اسبق دولت باکو در تهران و گلتکین حاجی بیلی حضور داشتند.

در این نشست که با عنوان " «فردای (باصطلاح) آذربایجان جنوبی معاصر»" برگزار شد، سخنرانان با طرح ادعاهای تجزیه طلبانه علیه ایران و نام بردن از آذربایجان ایران با اصطلاح مجعول "آذربایجان جنوبی"، بر لزوم جدایی آذریهای ایران و حمایت بیشتر دولت باکو از این روند تاکید تاکید کردند.

این در حالی است که دولت باکو و شهرهای پیرامون آن در طول تاریخی بخشی از ایران بزرگ تلقی می شدند که در زمان تجاوزگری روس ها به زور و تحمیل از ایران جدا شده اند. بسیاری از هموطنان آذری ایرانی بر اثر این تحمیل از سرزمین مادری جدا شده و همواره آرزوی پیوستن به مام میهن را داشته و دارند. اما دولت باکو می کوشد با برگزاری چنین جلساتی اوضاع را مغلوبه نشان دهد! اما نه می توان به انکار تاریخ پرداخت و نه می توان اعتراضات مردم این دولت شهر را در دنیای کنونی نادیده گرفت. شاید زمان آن رسیده است که دولت ایران حداقل با استفاده از ابزار خود، در نهادهای بین المللی بتواند یک نظر سنجی در میان مردم باکو و شهرهای پیرامون برای بازگشت آنان به مام وطن برگزار کند تا آذری های ایرانی که سالهاست رنج غربت را دور از دوستان و آشنایان  خانواده و میراث کهن گذرانده اند با اتصال به سرزمین مادری، تسکین یابند. افرادی که متعلق به این آب و خاک هستند و قرن های طولانی نفس در نفس با این آب و خاک گره خورده اند.

به نظر می رسد انفعال دولت ایران در این زمینه باید پایان پذیرد و ایرانیان آذری که سالهاست دور از وطن در غربت به سر برده اند، به کشور اصلی باز گردند تا در کنار سایر ایرانیان قدرت کشور را بیش از پیش به خ جهانیان برسانند.

در ادامه گزارش تصویری جلسه تجزیه طلبان بیگانه  منعکس می شود تا آذری ها داخل ایران و آذری های ایرانی در غربت بیشتر با این تجزیه طلبان آشنا شوند

 

 

 

 

 

 

 

 

معاون دوم و امور سايبري بازدید : 222 جمعه 02 خرداد 1393 نظرات (0)

 

Bugün Ayrılıyoruz Birtek

امروز از هم جدا می شویم

 

دریای پارس

 

 

مسجد کبود در مزارشریف منسوب به امام علی علیه السلام

 
 

نقشه سرزمين ايران شمالي يا آران(جمهوري جعلي آذربايجان)

نقشه سرزمین های ایرانی اشغال شده در خاک روسیه

مناطق جدا شده از ايران در دوره قاجار

نبرد چالدران و جدایی کردستان غربی از ایران

شهرهای اشغال شده ایران در کردستان ترکیه پیش از نبرد چالدران بین شاه اسماعیل صفوی و ترکان عثمانی در سال 1514 میلادی شامل زیر می باشد :

دیار بکر (آمد) - وان  - غازی عینتاب (دیلوک)  - بینگول (چیولیک)  - آدیامان (سمسور)  - سیواس  - اسکندرون  - ارزروم  - ارزنجان - قارص  - تاتوان  - مرعش  - الازیغ (خارپوت)  - باتمان  - تونجلی (درسیم)  - ماردین  - مالاتیا  - دوغو بایزید  - حکاری (جولامیرگ)  - شرناخ  - بوتان 

تمام مناطق کردنشین متعلق به ایران است و به زودي بخش های جدا شده به ایران خواهند پیوست

 نقشه ای دیگر از مناطق کردنشین ایرانی

 

درصد تشکیل دهنده کردهای ایرانی تبار در کل کردستان بزرگ ایران

 

  کردستان بزرگ آریایی در سایه ایران بزرگ

 
 عكس ها در حال حاضر موجود نيست
 

آخرین نقشه بین المللی ايران (1814) انتشارات تامسون ، پیش از جدا شدن سرزمین های تاریخی آن

نقشه سرزمين زيباي ایران در دوران هخامنشیان

گستره امپراتوری هخامنشیان در زمان کوروش

[تصویر:  156403_505.gif] 

 


بحرین نه ملک دزد و بیگانه بود بحرین ترا خانه و کاشانه بود
بر شیخ بگو که می ستانیم از او این ها که بگویم نه افسانه بود
........................
بحرین
استان چهاردهم کشورم ایران
بحرین ای خاک دور مانده از میهن میدانم
که به خاطر دورماندنت چقدر اندوهگینی...
سعی میکنم حس اسارتت را درک کنم...
بحرین مظلوم میدانم چه سخت است
تحمل اسارت مزدوران استعمار .....
بحرین... بازمی گردانیمت.
معاون دوم و امور سايبري بازدید : 165 سه شنبه 12 شهریور 1392 نظرات (0)
تلاش‌های جهادگران در خدمت به مردم مناطق محروم كشورمان و حضور جوانان علاقمند به این فعالیت‌ها در اردوهای هجرت و جهادی همواره مورد توجه رهبر انقلاب بوده است. ایشان به غیر از تأكیدهای فراوان بر مسأله‌ی بسیج سازندگی و اردوهای جهادی كه در سخنرانی‌های عمومی یا خصوصی خود ابراز داشته‌اند، در برخی موارد با اطلاع از فعالیت‌های خدمت‌رسانی جهادگران، با نوشتن یادداشتی نسبت به فعالیت آنان ابراز نظر و اعلام تشكر نموده‌اند. پایگاه اطلاع‌رسانیKHAMENEI.IR دو دست‌نوشته‌ی زیر را كه حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در آذرماه سال ۱۳۸۲ و خطاب به «گروه جهادی یاوران (دانشگاه علوم پزشكی بقیةالله)» و «هیئت دانشجوئی آل یاسین» نوشته‌اند، به عنوان نمونه‌هایی از این موارد منتشر می‌كند:
 
        http://farsi.khamenei.ir/ndata/news/23580/02.jpg               
متن دست‌نوشته‌ی حضرت آیت‌الله خامنه‌ای خطاب به گروه جهادی یاوران:
بسمه‌تعالی
از همه‌تان سپاسگزارم و شما را به خدا میسپارم. میل به خدمت به مردم و تحمل سختی‌های آن، نقطه‌ئی نورانی در باطن انسان است؛ آن را هر چه میتوانید در جان خود گسترش دهید و نگذارید آفتها: سودجوئی، خودنمایی، تنبلی و ... آن را گِل‌اندود كند. نیت خود را خدائی نگهدارید و از او كمك بخواهید و از همه‌ی نیروی خود برای آن مایه بگذارید. موفق باشید.
سید علی خامنه‌ای
۸۲/۹/۱۵

 
http://farsi.khamenei.ir/ndata/news/23577/01.jpg

 

متن دست‌نوشته‌ی حضرت آیت‌الله خامنه‌ای خطاب به هیئت دانشجوئی آل یاسین:
 سلامٌ علی هیئت دانشجوئی آل یاسین، حین یعمرون و حین یخدمون و حین یبنون و حین یُحسنون الی الناس. و این در واقع در درجه‌ی اول، عمران و خدمت و احسان به خودشان است كه: من عمل صالحاً فلانفسهم یمهدون. ان‌شاءالله موفق باشید.

تعداد صفحات : 6

درباره ما
Profile Pic
جنبش پاسدار ولايت متحد اسلامي
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    آیا با ایجاد اتحاد آریایی«ایران،افغانستان،تاجیکستان»موافقید؟
    نگارخانه


    آمار سایت
  • کل مطالب : 62
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 6
  • آی پی امروز : 3
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 139
  • باردید دیروز : 5
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 180
  • بازدید ماه : 161
  • بازدید سال : 2,606
  • بازدید کلی : 25,954
  • کدهای اختصاصی

    اللّهُمَّ كُنْ لِوَلِيِّكَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُكَ عَلَيْهِ وَعَلى آبائِهِ في هذِهِ السّاعَةِ وَفي كُلِّ ساعَةٍ وَلِيّاً وَحافِظاً وَقائِدا ‏وَناصِراً وَدَليلاً وَعَيْناً حَتّى تُسْكِنَهُ أَرْضَك َطَوْعاً وَتُمَتِّعَهُ فيها طَويلاً

    دريافت كد دعاي فرج

    مترجم سایت

    کد آهنگ

    StatsCrop Pagerank Minm.rzb.ir Worth